Doneren

Voel je je verbonden met onze doelen? Wil je ons helpen “docere, movere et delectare” hedendaagse publiek? Overweeg dan een donatie om onze activiteiten te ondersteunen. Het kan een eenmalige donatie of een periodieke donatie zijn. Dit is de IBAN van ons bankrekening: IBAN: NL 51 RABO 0322 0168 27 (STICHTING NOVA RHETORICA) BIC/SWIFT: RABONL2U

Stichting Nova Rhetorica is een culturele ANBI. Voor donateurs van culturele ANBI’s geldt een extra giftenaftrek. Lees a.u.b. de volgende links voor meer informatie:

Link 1

Link 2

Link 3

Momenteel zijn we bezig met het om fondsen te werven voor een groot, langdurig project dat Scaramuccia organiseert: The Cabinet II Project. Wij nodigen u uit om een kijkje te nemen op de website om meer te weten te komen over het diepe musicologisch onderzoek en artistieke waarde achter het project. Het is al mogelijk om donaties voor het eerste deel van dit project te maken via dit platform:  https://www.thecabinet2project.com/product/the-cabinet-ii-project/